Home - Product informatie - Zakelijk - Paging oproepsystemen

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1227

Start een chatgesprek

Paging oproepsystemen

Een paging oproepsysteem is een systeem waarmee u snel en efficiënt boodschappen kunt overbrengen aan uw klanten, gasten of personeel. Desgewenst kunnen specifieke personen of afdelingen direct opgeroepen worden.

Hoe werkt paging?

Het principe werkt als volgt: de personen die een boodschap dienen te ontvangen, worden uitgerust met een pager. Dit is een klein apparaat waar de boodschap op wordt ontvangen. De oproep wordt via een basisstation (terminal of transmitter) naar de pager verzonden waarna deze vervolgens een licht-, geluid- en/of trilsignaal afgeeft. Sommige pagers beschikken tevens over een display waarop een tekst kan worden weergegeven. Een handige eigenschap van een paging oproepsysteem is dat alleen de gewenste personen de boodschap ontvangen. Zo kan bijvoorbeeld met één druk op de knop de beveiliging worden gewaarschuwd, zonder dat de klant dit in de gaten heeft. Een omroepsysteem behoort zo tot het verleden.

Paging oproepsystemen 

De voordelen van paging oproepsystemen

Met behulp van een paging oproepsysteem kunnen de juiste personen direct bereikt worden, wat onder andere leidt tot een hogere efficiëntie en een betere service. Het pagingsysteem is daarom de ideale oplossing voor het verbeteren van de communicatie en serviceverlening in veel verschillende bedrijfsomgevingen. De voordelen op een rij:

Communiceer direct met diverse medewerkers en klanten
Alleen de gewenste personen ontvangen een signaal
Geen speakeromroepen, leidt tot meer rust
Veel tijdwinst door doelgerichte boodschappen
Snelle en efficiënte dienstverlening
Kortere wachtrijen, betere service
Stand alone systeem, geen computer benodigd

 

Paging oproepsystemen in de horeca

Een paging oproepsysteem is goed in te zetten binnen horeca-omgevingen, met name bij zelfservice- of fastfoodrestaurants. De klant krijgt na het plaatsen van een bestelling een coaster/pager mee en kan vervolgens rustig aan tafel wachten totdat de bestelling klaar is. Zodra de bestelling gereed is gaat de pager trillen en knipperen en weet de klant dat de bestelling kan worden opgehaald.

Het voordeel is dat de omloopsnelheid wordt verhoogd en er zo geen lange wachtrijen ontstaan. Nieuwe klanten zien geen wachtrij waardoor het aantrekkelijk wordt om een bestelling te plaatsen. Ook genieten klanten van veel bewegingsvrijheid tijdens het wachten.

Een paging oproepsysteem voor horecaomgevingen is exclusief verkrijgbaar bij Portofoonwinkel.

Paging in de horeca

 

Paging oproepsysteem in BHV-situaties

Ook in BHV-situaties kan een paging oproepsysteem uitkomst bieden. In geval van een calamiteit kunnen de juiste personen direct gewaarschuwd worden. Via de terminal kunt u met één druk op de knop alle BHV-medewerkers tegelijkertijd alarmeren. U kunt uw eigen tekst typen, maar ook vooraf ingestelde boodschappen versturen. Hierbij is het mogelijk om zelf groepen in te delen en deze apart te benaderen.

Het voordeel is dat er snel en adequaat kan worden gehandeld, zonder dat de BHV-medewerkers allemaal afzonderlijk gewaarschuwd hoeven te worden. Ook blijven de oproepen discreet zodat ze niet door iedereen te horen zijn.

Voor een pagingsysteem voor BHV-situaties kunt u terecht bij Portofoonwinkel.

Paging in BHV

Meer informatie

Voor meer informatie en vragen over paging oproepsystemen kunt u contact opnemen met Portofoonwinkel. Graag helpen wij u verder. Wij zijn te bereiken op het volgende telefoonnummer: 030 669 1227. U kunt ook mailen naar info@portofoonwinkel.nl.


Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie