Home - Product informatie - Portofoons Algemeen - Portofoons in Hospitality

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1227

Start een chatgesprek


    
 
Motorola SL1600 Motorola SL4000 Motorola DP2600
Zeer voordelig
Compact
Eenvoudige bediening
Uitstekende audiokwaliteit
Stijlvol design
Eenvoudige bediening
Digitaal
Geschikt voor rumoerige omgeving
128 gesprekskanalen

Portofoons in hospitality

In de hospitality branche komen portofoons op allerlei manieren van pas. Hotels en andere hospitality-organisaties stellen ons dan ook veel vragen over de ideale portofoon-installatie voor hun zaak. Op deze leggen wij uit wat we voor u kunnen betekenen en welke voordelen portofoons bieden.
 

Waar moet u op letten?

Omdat de hospitality-branche relatief breed is, zijn er uiteenlopende eigenschappen waar een geschikt portofoonsysteem aan moet voldoen. Toch kan er worden gesproken over vier kernbehoeften (zie onderstaande tabel). Deze behoeften hebben niet alleen te maken met een soepele communicatie om gasten van dienst te zijn, maar ook om te communiceren met een professionele uitstraling. In de hospitality-branche is het immers bijzonder belangrijk om verzorgd voor de dag te komen.
 
Compact & onopvallend Kanaalcapaciteit

Een hotel wil graag professionaliteit uitstralen.
Niets gaat daarom boven een compacte portofoon
die niet alleen de communicatie professioneler maakt, maar tevens onzichtbaar onder nette kleding wordt gedragen. 


 

Een portofoonsysteem met een grote kanaalcapaciteit staat aan de basis van elke hospitality-zaak; grotere organisaties in het bijzonder. Een grote kanaalcapaciteit stelt u in staat om de communicatie op te delen naar verschillende afdelingen. Denk bijvoorbeeld aan de schoonmaak, beveiliging, het restaurant of management.
 
 
Een hoge audiokwaliteit Afscherming communicatie

Voor een hospitality-zaak is het altijd van belang om portofoons te hebben met een hoge audiokwaliteit. Dergelijke portofoons zorgen ervoor dat het personeel zelfs in een rumoerige omgeving goed kan communcieren. Dit verloopt idealiter via een headset of een oortje.

Afscherming van uw communicatie zorgt ervoor dat de gesprekken niet afluisterbaar zijn door derden. Privacy komt onder andere van pas bij managementcommunicatie over taakverdeling en organisationele problemen.
 
 

Wat wij doen

Wij zorgen ervoor dat er bij u het ideale portofoonsysteem wordt geïnstalleerd. Zoals reeds gezegd is dit erg afhankelijk van uw hospitality-zaak. Daarom raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Ons assortiment bevat veel verschillende portofoons, waardoor elke wens kan worden ingewilligd. Sommige hotels vinden een professionele uitstraling het allerbelangrijkst. Dit betekent dat zij portofoons nodig hebben die niet alleen compact zijn, maar ook gemakkelijk in onderhoud zijn. Andere wensen een portofoon met alle basisfuncties en een zachte prijs.

Simpel gezegd zorgen wij voor alles. We geven eerst vrijblijvend advies. Als u akkoord bent, leveren we de producten uit ons assortiment. Vervolgens installeren we het systeem zodat alles werkt en u meteen aan de slag kunt. De prijs is uiteraard afhankelijk van het systeem dat u wilt.



 

De voordelen van portofoons

Wanneer portofoons voldoen aan de kernbehoeften kunnen zij een aantal grote voordelen opleveren. Met ons advies en installatie van de meeste ideale portofoon voor uw bedrijf zorgen wij voor:
 
  • Beter management
  • Hogere personeelstevredenheid
  • Hogere klanttevredenheid
Beter management  Hogere personeelstevredenheid Hogere klanttevredenheid
Omdat portofoons de mogelijkheid bieden om elke afdeling een eigen kanaal te geven, verloopt de communicatie sneller en zonder onnodige tussenschakels. U heeft daarnaast een beter overzicht van uw organisatie.

 
De betere coördinatie leidt tot een soepel draaiende organisatie en daarmee tot een betere band tussen werknemers. Ook andere factoren, zoals een goede communicatie in rumoerige omgevingen, dragen hier uiteraard aan bij.

 
De snelle communicatie en goede band tussen werknemers vertaalt zich indirect naar een hoge klanttevredenheid. Vragen waar klanten of gasten mee zitten kunnen dankzij portofoons snel worden beantwoord. Dit levert minder stressvolle situaties op, zodat elke werknemer de klant vriendelijk te woord staat.
  

Neem contact met ons op

Aanhef: *
De heerMevrouw
Voornaam: *
Achternaam: *
Bedrijfsnaam:
Telefoon: *
Email: *
Toelichting aanvraag: *
 

Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie