Home - Klantenservice - Contact - Klachtenafhandeling

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1227

Start een chatgesprek

Klachtenafhandeling


Portofoonwinkel streeft ernaar u te voorzien van een uitstekende en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft, dan kunt u deze aan ons kenbaar maken.

U kunt uw klacht kenbaar maken via email: info@portofoonwinkel.nl. We nemen iedere klacht serieus en deze wordt vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw mail. Probeert u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.

Klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met u worden opgenomen om de klacht te bespreken en u een passende oplossing te bieden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kunt u doen via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Meld uw klacht

Stuur een email naar   info@portofoonwinkel.nl  Of gebruik onderstaand formulier

Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie